אני משכירה דירה והחוזה עד חודש מאי. הבת שלי מגיעה לארץ ואני מעוניינת לתת לה את הדירה החל מחודש ינואר. אין לנו סעיף הפרה מצד השוכר בחוזה. האם זה חוקי מצידי לדרוש את הדיירים לפנות לפני תום החוזה על אף שלא הפרו אותו אם הודעתי להם על העניין שלושה חודשים מראש? תודה
יש לפעול ע"פ הוראות ההסכם ועל פניו עושה רושם שהוראות ההסכם לא מאפשרות פינוי ללא הסכמת השוכר ומבלי שההסכם הופר על-ידו.
את יכולה לנהל מו"מ עם השוכר בקשר לפיצוי כספי הנדרש לצורך קבלת הסכמתו לעזוב קודם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. בעניין הטרדות/רעש/איומים יש את המשטרה+ פיקוח עירוני. 2. מומלץ לשלוח מכתב התראה לשוכרים ולדרוש את הפסקת הטרדת השכנים. ...
המשך תשובה