שלום רציתי בבקשה לדעת בעל הדירה שלנו מכר את הדירה שבועיים לפני שסיימנו את החוזה של סוף שנה הוא אמר שיש לנו עד ה5/3/18 לפנות את הדירה הוא הודיעה לי אתזה ב20/12/17 לפי החוק מגיע לנו 3 חודשים מלאים?? או שהוא יכול לדרוש שנצא תוך חודשיים ושבוע.
שאלתך אינה שייכת לפורום העוסק בהליכים משפטיים לפינוי דייר, יש לפעול ע"פ הוראות הסכם השכירות כלשונן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן לפנות אליו במכתב בו אתה מציע לו לרכוש את החלק שלך או למכור הכל לצד ג`. ככל והוא לא מעוניין, ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוף...
המשך תשובה