אני אלמנה מזה 4 שנים,אני מתגוררת ביחידה בחצר של חמי. גרה פה כבר 10 שנים כשבעלי היה עוד חי. האם חמי יכול לפנות אותי? או שיש חוק שמגן עליי?
חמך אינו רשאי להוציאך בכוח, עליו להגיש דרישה בכתב / תביעה מתאים/ים לצורך פינויך מהנכס ובהתאם לדרישה/כתב התביעה יש לבחון את טענות ההגנה אשר ככל הנראה נוגעות בכלל לביהמ"ש לענייני משפחה ולא לפורום זה של של פינוי מושכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ניתן למכור חלק בנכס, אבל לא פשוט למצוא מישהו שיהיה מוכן ובדרך כלל הוא גם ידרוש הפחתה בסכום התמורה בשל ההליך המשפטי שצפוי לו מול בעלת הזכויות הנוספת. 2. ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוף וכפות על החברה...
המשך תשובה