מזה 13 שנה אני משכיר דירה כאשר בשנים האחרונות כל שנה אנו חותמים על נספח הארכה לשנה נוספת. לפני סיום חוזה אחרון נקלענו למצב של חילוקיי דעות והודעתי לו כי אני מעלה את השכירות ומשנה את החוזה, הוא מטעמו לא הסכים לחתום על החוזה אך נשאר להתגורר בדירה וממשיך להפקיד לי את שכד שנקבע בחוזה הקודם. קראתי פה תשובה שלך בה רשמת שניתן לפנות עפי עילות פינוי , מהם עילות הפינוי שעפי ניתן לפנותו ? האם ניתן לפנותו למרות שהוא משלם האם בגלל שאין ביננו חוזה הוא נחשב לפולש ? תודה מראש
בהעדר הסכם שכירות בתוקף ניתן לתבוע את פינוי השוכר.
שתיקתך בעניין ו/או קבלת התשלומים עלולה להיחשב כהסכמה להישארותו של השוכר.
רצוי לפנות לעו"ד העוסק בתחום לביצוע הפעולות הנדרשות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במסגרת פינוי המושכר ע"י קבלן ההוצאה לפועל, היה על לפנות את הציוד לאחסה ולא להשאיר אותם במושכר. ממליץ לך לפנות לעו"ד שייצג אותך על מנת לקבל לבדוק מה דווח לרשמת ההוצאה לפועל לעניין הציוד ובהתאם לבקש לה...
המשך תשובה