שלום השכרתי את דירתי לשוכר ללא חוזה על בסיס אמון שבדיעבד אני מצטער על השטות הזאת לאחרונה השוכר נוקט בסחבת בתשלומים ודרשתי ממנו להתפנות אך הוא מסרב באיזה סעד אני יכול להיעזר על מנת לפנותו
אריה שלום,
ישנם מקרים רבים בהם השוכר/הדייר מפסיק לשלם דמי שכירות ונשאר להתגורר בנכס על אפו ועל חמתו של המשכיר. הדרך היחידה שניתן להוציאו היא באמצעות הגשת תביעת פינוי לבית המשפט, תביעה המתבררת בסדר דין מיוחד ומהיר.
אשמח לסייע בעניין.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
תביעות פינוי במקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוך על דרך המכירה לצד ג`. לא ניתן לחייב אותך להישאר שותפה בדירה עם אחיך. זמן ההליך מאוד משתנה תלוי בהרבה משתנים ( בית המשפט, שיתוף פעולה, הגעה להסכמות בזמן ההליך וכו`)...
המשך תשובה