שלום יש לנו דייר בבית שחתמנו איתו חוזה לחודשיים כדי לעזור לו ומאז הוא לא יוצא. הבנו בדיעבד שיש לו חובות בכל מקום וחשבונות מעוקלים ואולי אפילו משתמש בסמים. רצינו לפנות לתביעות קטנות אבל אמרו לנו שאולי ייחשב דייר מוגן . מה עושים במקרה כזה הנזק כבר נאמד על יותר מ10 אלף שח ורק תופח? האם אפשר להגיש עליו? לא יחשב/כן לדייר מוגן? תודה לעונים.
.jpg)
לפי התיאור שלך הוא לא יכול להיחשב דייר מוגן, יש להגיש נגדו תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז ולפנות אותו מה מהנכס כמה שיותר מהר על מנת לצמצם את הנזק הכלכלי שנגרם לכם , מוזמן לפנות אליי למספר שמצויין בעמוד שלי באתר ואסייע , עו"ד אלדד אמת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) רק מתווך בעל רישיון בתוקף רשאי לקבל דמי תיווך. 2) ככל ונעזרת בשירותים שלו וחתמת על הסכם תיווך הוא זכאי לדמי התיווך- גם הסכמה ללא הסכם זה בסדר. 3) חובה להנפיק חשבונית עבור התמורה שקיבל. 4) ככל ו...
המשך תשובה