עקב התיישנות הבניין, בדקנו עם הדיירים הסכמה עקרונית לשיפוץ הלובי, עלות של כ 80 אש"ח. כ-6000 לדירה. ישנן דירות בהשכרה שעדיין לא קיבלתי את הסכמת הבעלים. האם ניתן לחייב אותם בתשלום?
.jpg)
על מנת לחייב את בעלי הדירות בתשלום כספי נוסף יש צורך בקיום אסיפת דיירים מסודרת, לבצע הצבעה וקבלת הסכמת כל הדיירים.
כמו כן, בהתאם לחוק על כל בעלי הדירים לשאת בעלויות תחזוק הבניין.( תחזוקה= עבודות ופעולות שיש לבצע לצורך שימור הבניין כמו זיפוט הגג, תיקון ביוב, איטום קירות חיצוניים וכיוצ"ב)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל והבעיות באמת קיימות עליך לתקן את הליקויים, ככל ואת לא מעוניינת לעשות כן, אין השוכר חייב להביא תחתיו שוכר חלופי והוא זכאי לפנות את המושכר. במידה ואלו רק תירוצים על מנת לעזוב את המושכר ואין באמת לי...
המשך תשובה