שלום האם המשכירה יכולה לרשום בחוזה שכירות סעיף שאומר שהשוכר לא יכול להביא בשנת השכירות דיירים חלופיים במקומו (במידה ורוצה לעזוב באמצע חוזה) האם זה תקין וחוקי? תודה.
.jpg)
הסעיף אינו חוקי, כיוון שחוק השכירות והשאילה בדיוק מדבר על הנושא ומאפשר לשוכר להביא תחתיו שוכר חלופי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הפיצוי המוסכם בה לאחר הפרת הסכם השכירות ועל מנת להכביד על השוכר בתשלום פיצוי עתידי בגין איחור של כל יום. אין לראות בתשלום הפיצוי עילה להמשיך להחזיק במושכר. ככל ואת עדיין מעוניינת שיפנה את המושכר, תמ...
המשך תשובה