בעלת הדירה מסרבת להחזיר לי את השיק פיקדון בטענה כי ישנם נזקים והיא איננה מוכנה לאפשר לי לתקן ורוצה עבור כל הנזקים סכום עתק של 10 אלף שבעיני הוא סחיטה לשמע ושווי הנזקים בשום מצב לא מגיע לסכום זה ? השיק חזר עקב אי כיסוי - היא אמרה לי שהיא תעביר את זה לחברה שמטפלת בשיק שנדחה ? איזו מין חברה זו ? האם ישנה פרודצדורה אחרת חוץ מהוצאה לפועל? 2. כיצד להתמודד עם סחטנותו של המשכיר ? האם יהיה כדאי להגיש נגדו סחיטה ..כי הוא פשוט נורא נורא מטריד אותי
דוד שלום,
בכל מקרה של סחיטה ניתן להגיש תלונה במשטרה.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז, קיים הליך ייעודי למקרה כמו שלך. יש צורך לנהל את ההליך בהתאם לתקנות, בתבונה ובצורה מקצועית על מנת לקצר זמנים ולא להיתקל בעתיד בבעיות לביצוע פסק הדין ככל והש...
המשך תשובה