שלום, לפני כחודש חידשתי חוזה לעוד שנה בדירה שאני שוכרת בתל אביב. לפני כשבועיים החלו שיפוצים בבניין שלידי (הבניינים צמודים בצורת ר'), דבר שגורם אי נוחות רבה, במיוחד לאור העובדה שיומיים בשבוע אני עובדת מהבית והרעש לא מאפשר לי לעשות זאת. האם זו עילה להפרת חוזה שכירות? אם כן, מה הפרוצדורה לעשות זאת? תודה
.jpg)
יש צורך לבדוק האם המשכיר ידע על הפגע טרם חידוש החוזה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) ראשית יש לעיין בהסכם השכירות. 2) ככל ונגמר הסכם השכירות והשוכרים לא מעוניינים לפנות, יש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז. מוזמנת לפנות אלי ולהרחיב , המספר שלי נמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה