שלום, התגרשתי והפסדתי את כל רכושי למעט משרד שירשתי ונותר בבעלותי. המשרד נמצא בבניין משרדים חדש יחסית במרכז ת"א ויש בו משרדים בלבד. עקב מצבי הכלכלי הרע, עברתי לגור במשרד כשאני מסתיר זאת תחת מסווה של מקום עבודה. אני מתרחץ בכיור ומחמם מזון במיקרו. האם אני עובר על החוק בכך שאני גר כאן? אין לי כרגע שום יכולת כלכלית לגור במקום אחר.
.jpg)
יש לעשות שימוש בנכס מקרקעין בהתאם לייעוד שהוגדר מראש, כל שינוי שחורג מהיעוד מצריך את אישור הועדה המקומית לתכנון ובניה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל והסכמת לשוכר לעזוב והגיע שוכר חדש שקיבל על עצמו את תנאי הסכם השכירות וחתם על הסכם שכירות אין לך אפשרות לעשות שימוש בשיק ששייך לשוכר שעזב ועליך לפעול מול השוכר הקיים. ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכ...
המשך תשובה