שלום, נכנסתי לדירה וחתמנו בחוזה גם על שנת אופציה. יש בחוזה סעיף שבעלי הדירה יכולים לפנות אותנו בהתראה של 3 חודשים, אז לא הבנתי כל כך איך סעיף האופציה משרת אותי? כי אם אני בסכנת פינוי תמידית - מה רלוונטית האופציה? אגב זה לא קשור לפינוי בינוי..אין הסבר לסעיף הפינוי
.jpg)
מדובר בסעיף לגיטימי ( ככל וקיימת גם לך הזכות לצאת מההסכם תוך 60 ימים)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפי התיאור שלך, הסתיימה תקופת השכירות והם נמצאים ללא הסכם בתוקף ובנוסף צברו חובות, נראה כי הנך רשאי להגיש נגדהם תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז, מוזמן לפנות אלי ואסייע ...
המשך תשובה