גרתי בדירה 4 חודשים לאחר סיום החוזה. שילמתי עבור השכירות של ה-4 חודשים. האם בעל הדירה יכול לתבוע אותי שלא החזרתי דירה מסוידת? (בחוזה לפני שהסתיים היה סעיף כזה). האם יעזור לי לטעון שאני גם לא קיבלתי אותה מסוידת?
.jpg)
בהחלט המשכיר יכול להגיש נגדך תביעה במידה ולא החזרת את הדירה צבועה.
תמיד אפשר לנסות לטעון זאת אבל את צריכה להוכיח כי הדירה לא הייתה צבועה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ניתן לפתוח תיק הוצאה לפעול בגין השיק שחזר. 2. ככל ובהתאם להסכם מדובר בהפרת חוזה ( וסביר להניח שכן) ניתן להגיש כנגדו תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז. ...
המשך תשובה