יש לי דירה שהושכרה לפני כשנה לדייר בשכירות לא מוגנת ולפני ארבעה חודשים פרצה שריפה בדירתו ומאז הוא נעלם בבדיקה שנערכה מסתבר שהוא בבית סוהר,שכירות הוא לא שילם כבר יותר משמונה חודשים. השאלה איך מפנים את הדירה? לא נראה לי שיש ממי לתבוע את ניזקי השריפה. אודה על תשובתכם
מתתיהו שלום,
ככל שהשוכר נטש את הדירה ניתן לפעול לקבל את החזקה בדירה בחזרה.
במידה והשוכר לא נטש את הנכס, ומטלטליו מצויים במושכר יש להגיש תביעת פינוי.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כדי להוציא לפועל שיפוץ בבניין משותף נדרש בדרך כלל רוב רגיל. המשמעות היא שבפרויקט שיפוץ בניין רוב נדרש של יותר מ-50% מהדיירים בבניין יסכימו לשיפוץ המוצע, יאפשר חוקית להתחיל להניע פרויקט מסוג זה. עם זאת...
המשך תשובה