שלום לעו"ד, לפני שישה חודשים קניתי דירה מתוך ידיעה שהדיירים בבנין מנהלים משא ומתן עם יזם לביצוע פרויקט פינוי בינוי. כעת יש תאוצה בעניין, ורק אני ודייר נוסף צריכים לחתום כדי שהתהליך יוכל להתחיל לקרות. היזם הציג בפניי את החוזה ששאר הדיירים חתמו עליו, אבל אני רוצה להוסיף לו סעיפים שיהיו קשורים רק לגביי. האם זה אפשרי?
ככל שמדובר בתמורה עודפת, יש עם זה קושי אלא אם הדבר שקוף ומוסכם על יתר הדיירים.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אין קשר. פסיקת ביהמ"ש היתה בשאלה האם זכויות הבניה מכוח תמ"א 38 שייכות לדירות הגג או לכלל הבעלי הדירות. אין קשר ליזם. בפינוי בינוי הזכויות ניתנות לחלקה/לחלקות אשר בתוך הקו התיכנוני ("הקו הכחול") הזכוי...
המשך תשובה