שלום, יש ברשותי חצי דירה (בית מלאכה) בבניין אשר נמצא בתהליכים מתקדמים לפינוי בינוי. השותף השני בנכס שייך לקבוצת היזמים בפרוייקט הפינוי בינוי ומערים קשיים (לדוגמא השכיר את הדירה ללא ידיעתי). האם במקרה כזה כדאי לי לפנות לפרוק שותפות?
אין מספיק נתונים ובכל מקרה נראה כי זו שאלה המתאימה להתייעצות פרטנית מול עו"ד בתחום.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות',
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אני לא חושב שאת במקום שיכולה לדרוש. קנית את הדירה במצבה הנוכחי ולהערכתי יגיד לך העו"ד/ היזם שהחוזה לא ישונה כררגע ואת כל הבדיקות שלך אם להיכנס לעסקה או לא להיכנס היית צריכה לעשות לפני שרכשת...
המשך תשובה