אנחנו נמצאים בשלב של חתימת חוזה מול היזם על מנת לקבלת היתר בניה ושינוי תב"ע, הייתה לנו נציגות דיירים שלא בדיוק השתתפנו בה כי לא היו אסיפות שהוזמנו אליהם, יש גם עו"ד שמייצג אותנו ומומן על ידי היזם, על פי החוזה שחותמים חלוקת הדירות החדשות תהיה לפי הגרלה, כאשר אנחנו אישית לא רוצים להיות מתחת לקומה 4 (הקומה שבה אנחנו גרים כרגע), האם יש לנו זכות להתנגד לנושא ולדרוש שאנחנו נוגרל רק מקומה 4 ומעלה?

לא מקובל להגריל דירות בהגרלה. ראוי לקבוע קפיצה אחידה לכל הדירות ובמקרה של מחלוקת או שיש דירה שצריך להקפיץ אותה קומה נוספת כי אין מקום בקומה או אין דירה מתאימה בקומה אז מנגנון של "שמאי מנקד" אשר ינקד את הדירות ויקבע מי זכאי לכך.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יש לעשות הבחנה בין הגג הצמוד שעליו אתה יכול לעשות שימוש לבין זכויות בניה. את צריך לבדוק אם זכויות הבניה שלך או של כלל הדיירים. ככלל, זכויות עפ"י תמ"א הן של ככל הדיירים.גם אם לא בנית, יש ערך למרפסת של...
המשך תשובה