שלום, בבניין של אימא שלי עושים פינוי בינוי, היא גרה בקומה שלישית והיזם העלה אותה לקומה השישית. אימא שלי לא מעוניינת להיות בקומה השישית, היא אישה מבוגרת שחוששת שהמעלית לא תעבוד. ובנוסף, בקומה השישית, המרפסת לא מקורה. האם היזם יכול לחייב אותה לעלות לקומה השישית? האם זה חוקי ? אני יודעת שמעלים עד שתי קומות. תודה

אם חתמתם על הסכם- יש לפעול לפי הוראות ההסכם. ואם ההסכם מאשר זאת אז זה בהחלט חוקי.
אם לא חתמתם על הסכם- זה הזמן לדבר עם היזם והנציגות למצוא פתרונות לככל בעלי הדירות שלא מעוניינים לקפוץ קומות
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
1. ניתן למכור לפני כניסת הגורם המלווה. 2. אם המכירה לפני ההיתר- יהיה היטל השבחה לשלם. אם אחרי ההיתר, סביר להניחה שההיטל שולם כבר ע"י היזם. 3. ניתן לייצר מנגנון במסגרת הסכם הפו"ב (לא כל היזמים מסכימי...
המשך תשובה