אני נכה גפיים בת כמעט 74. בבניין בו אני גרה רוצים לעשות פינוי בינוי. אם אמכור דירתי לפני חתימה עם יזם בגלל הקושי למעבר לשכירות וחזרה, במחיר גבוה יותר שיגלם את השדרוג, יחול מס שבח על הרווח העודף. האם כנכה אין לי פטור או הקלה ממס זה?

ייתכן ויש לך פטור אישי, בוודאי אם זו דירה יחידה שלך.
בדוק את הזכאות האישית מול מומחה מס.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
למרות שהדבר די מקובל, אין חובה חוקית לכך שיזם יתן ערבות בנקאית לדק. אם רוב מיוחס מבין בעלי הדירות הסכים לפרוייקט ללא ערבות בנקאית לבדק אני חושב שיהיה לך לא קל להוכיח שההתנגדות שלך מוצדקת . ...
המשך תשובה