הסכמתי לשקול לחתום על חוזה פינוי בינוי אולם התניתי בכך שזה יהיה החוזה הסופי עם שאר הדיירים. עד היום הוסתר ממני. כתב הקבלן שנקבע פגישה לקבלת החוזה. מזמן אמרתי שהייתי מורה, גרוני פגוע וממילא צריך לקרוא ואלה מסמכים ובזמנו סירבתי, אך ביקשתי את החומר במייל או בוואטס-אפ. סרב. האם הוא יכול להתנות את זה, באילו אופנים אני זכאי לקבל את החוזה הסופי עם חתימות הדיירים?

אמור להיות לכם עו"ד המייצג אתכם פני אליו.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לשאלה מספר 1: אם תבני תקבלי את המטרים בחזרה בדירה החדשה. האם כדאי לך או לא כדאי לך- זה עניין של החלטה שלך לשלאלה מספר 2: לא רלבנטי ליזם העלויות ששילמת. פחות רלבנטי לעו"ד. לא נעשה הרי שימוש בעמודים שב...
המשך תשובה