האם הנושא של אדם אשר הוציא היתר או הוציא ובנה לאחר חתימת רוב הדיירים של הסכם התחדשות עירונית , הגיע אי פעם לבית המשפט? אדם שלא רוצה לחתום כי הוא רוצה להוציא היתר ולבנות , האם בית המשפט חייב ייזם לתת את הזכויות לפי הבניה שנעשתה או בית המשפט השיב לדייר כי לא יקבל את האשר בנה כי ידע שלפי החוזה עם הדיירים אין להוציא היתר ולבנות?

בניה לאחר שיש הסכם עשויה להיחשב כבניה בחוסר תום לב כדי לקבל תמורות נוספות. לא מכיר פסיקה בנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
תלוי מה אומר ההסכם עליו חתמתם.. בראש ובראשונה יש לראות האם נקבע מנגנון ומה המנגנון שנקבע בהסכם עליו חתמתם בראשית הדרך. לא ייתכן שהיזם/ קבלן בונה לכם תוספות ללא שיש הסכם/ הסכמה לגבי עלויות שעליכם לש...
המשך תשובה