שלום, אני מעוניין להקים פלטפורמה מקוונת לנישה מסויימת המחברת בין נותני שירות למקבלי שירות. אפשרות אחת היא לגבות עמלה מכל שירות שהוזמן, והשניה היא לישם תוכנית מנויים למשתמשים בפלטפורמה. בכל מקרה הפלטפורמה תטפל גם בהתנהלות הפיננסית מול כל צד. שאלתי היא האם מחובתי לדרוש ממקבלי השירותים קבלות, כלומר עליהם להיות עסק\חברה, או שיש אפשרות להעביר את האחריות על המשתמשים בנושא זה? כמו כן אם ברצוני לחפש יעוץ בנושא, מהו תחום התמחות העו"ד שיוכל לעזור?
שלום לך בני,
כל הקמת עסק באינטרנט כרוכה בראש וראשונה בתכנון אסטרטגי.
יש לעגן את האתר בתקנון מובנה אשר הינו ליבת העסק.
בנוסף יש להסדיר את הסטטוס של העסק מבחינת רשויות המס.
באפשרותך להוועץ עם עו”ד המצוי בתחום דיני האינטרנט .
באם תחפוץ פרטי משרדי מצויינים באתר.
מאחלת לך הצלחה.
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
* אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה