שלום ביצעתי ברכישה ברשת מזון ולאחר מספר ימים קיבלתי ממנה הודעת הספאם שמטרתה להוציא ממני כסף. לאחר שיחה עימם סוכם כי פרטי יוסרו. לאחר 10 ימים קיבלתי שוב מאותה החברה הודעה ספאם עם אפשרות הסרה ולאחר מספר ימים נוספים קיבלתי שוב הודעה כזו. סך הכל 3 הודעות לאחר בקשת הביטול. שאלתי היא האם אני רשאי לתבוע את החברה עבור 2 ההודעות שקיבלתי או רק עבור אחת. תודה מראש
על פי הפרטים המתוארים - לפחות 2 ההודעות האחרונות מהוות משלוח פרסומת בניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן ויש לך עילה לתבוע בגינן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בניגוד לארצות הברית, במדינת ישראל אין רישום לזכויות יוצרים. בארצות הברית כן. ביחס ללוגו ניתן לרשום אותו כסימן מסחר בישראל לצורך הגנה. עם זאת, ישנה בעייתיות בנוגע ליצירות שבוצעו באמצעות בינה מלאכותית א...
המשך תשובה