כתבתי בפייסבוק שלי פוסט שלילי על חנות , אבל שמה לא הוזכר בפוסט בכלל. כעת קיבלתי מאותה חנות מכתב תביעה , האם זה חוקי? מה עליי לעשות?
יהיה עלייך למנות עו"ד כדי שיצגך בבית המשפט.
יש להגיש כתב הגנה במועד אחרת יינתן פסק דין בהעדר הגנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מיתר, באופן עקרוני ביצוע הטמעה מהווה שיתוף לכל דבר ו/או שימוש ביצירה. עצם העובדה שתוכן עלה לרשתות החברתיות או לאינטרנט אינו מקנה לצד שלישי לבצע שימוש ביצירת המוגנת. נכון, ישנן הגנות רבות למפר זכ...
המשך תשובה