שלום, מתעניין מבחינה משפטית כיצד נוכל בתור חברה להגן על השרתים שלנו מפני תקיפה, בעצם כדי להגן על עצמנו שאם גורם שלישי מצליח לפרוץ ולקחת את הפרטים של המשתמשים אז לא יהיו להם טענות כלפינו בתור מנהלי החברה של הרפואה?
העתק את המילים שכתובות לעיל וראה האם הנך מחוייב לאבטח את המידע או אם אתה ואחרים פטורים מלעשות כן. בעיקון צריך איש סיסטם מסוג CICO שיודע ומכיר תשתיות ופרוטוקולי אבטחה למיניהם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה