עורך הדין בנדל שלום רב, אשמח להבין חברה שבטעות לא רכשה את הדומיין שלה ובא בן אדם פרטי ורכש אותו, האם לאותו בן אדם מותר להשתמש בשם של החברה כשם של האתר, מתוך הבנה כי שם הדומיין הוא גם שם החברה?
בהחלט שם מתחם חייב להיות תחת מעקב כל הזמן מאחר שדומיין בדרך כלל לא נרכש לעולם. יש כאלו שרוכשים את הדומיין שלא בתו"ל ועד כמה שזה נשמע לא הוגן, אין הסדר בחקיקה שנותן מענה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה