אני מנהל בלוג באינטרנט ולאחרונה הבנתי שיש לי כניסות רבות לבלוג. שמתי לשונית של תרומות לבלוג באמצעות כרטיס אשראי. האם אני צריך לדווח על זה כהכנסה בתור עוסק מורשה? האם תרומה חייבת במס? תודה רבה.
שמיר שלום רב,
המחוקק ככלל, מעודד מתן תרומות גם על ידי גופים עסקיים,קיים מנגנון של זכוי ממס המחושב כשיעור מהתרומה ולא כהוצאה מוכרת.
באשר לפרטים נוספים בנדון עוסק מורשה נא פנה לרשויות המס במקום מגורייך.
בברכה,
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
*אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדוקטרינה הרווחת היא שתוכן שיוצר באמצעות בינה מלאכותית לא מוגן באמצעות חוק זכות יוצרים, כך גם תמונות שמופקות באמצעותה. עם זאת, במקרים מסויימים עשויה להיות הגנה כאשר המערכת ביצעה מניפולציה בלבד ולא יצר...
המשך תשובה