סבי וסבתי ערכו צוואה הדדית בשנת 95, לאחר מותה של סבתי כמה שנים אחר. כך שינה סבי את הצוואה על כך נודע לחלקנו רק לאחר מותו. אנו שלושה אנשים שנפגעים מהשינוי. ברצוני לדעת במידה ושניים מאיתנו מערערים על הצואה וזוכים להחזיר את הצוואה ההדדית לתוקף. מה קורה עם חלקו של האדם השלישי ? האם זכאי לקבלו לפי הצוואה ההדדית ? האם יכול לזכות במשפט ללא השתתפותו ? תודה מראש סמדר
סמדר שלום
כאשר מבטלים צוואה וחוזרים לצוואה קודמת היא זו שקובעת . ומה שרשום בה מקיימים בין אם אחד הנהנים השתתף בהליך ובין אם לא .
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד
משרדנו מתמחה בדיני משפחה, ירושה ומקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מאור שלום רב, אדם שערך צוואה יכול לבטל אותה בכל עת בחייו, ובלבד שהוא כשיר לעשות זאת. עקרון "חופש הציווי" מאפשר למצווה לשנות או לבטל את רצונו עד לרגע האחרון. בהצלחה, עו"ד אירית מידן. ...
המשך תשובה