הנפטר הותיר צוואה שבה מוריש את רכושו לשני בני משפחה (האישה אינה ביניהם). הזוג נישא לפני 1974 ולכן חלה הלכת השיתוף. מה ההליך הנדרש מול ביהמ"ש? תביעה? בקשה לפס"ד הצהרתי? תודה.
מיכל שלום
במקרה זה חלה הלכת השיתוף השאלה האם היו נכסים ע"ש הנפטר ולא ע"ש רעייתו .
במידה וכן ניתן לתבוע את חלקה של האישה בנכסים .
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
משרדנו מתמחה בדיני משפחה, ירושה ומקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרון שלום רב, על פניו נראה שישנן מספר עילות משפטיות משמעותיות שעשויות לתמוך בבקשה לביטול הצוואה החדשה שערכה סבתך. החוק בישראל מתייחס בכובד ראש למצבים בהם עולה חשד לפגיעה ברצון החופשי של המצווה או...
המשך תשובה