הנפטר הותיר צוואה שבה מוריש את רכושו לשני בני משפחה (האישה אינה ביניהם). הזוג נישא לפני 1974 ולכן חלה הלכת השיתוף. מה ההליך הנדרש מול ביהמ"ש? תביעה? בקשה לפס"ד הצהרתי? תודה.
מיכל שלום
במקרה זה חלה הלכת השיתוף השאלה האם היו נכסים ע"ש הנפטר ולא ע"ש רעייתו .
במידה וכן ניתן לתבוע את חלקה של האישה בנכסים .
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
משרדנו מתמחה בדיני משפחה, ירושה ומקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מאור שלום רב, אדם שערך צוואה יכול לבטל אותה בכל עת בחייו, ובלבד שהוא כשיר לעשות זאת. עקרון "חופש הציווי" מאפשר למצווה לשנות או לבטל את רצונו עד לרגע האחרון. בהצלחה, עו"ד אירית מידן. ...
המשך תשובה