שלום רב. סבי נפטר והשאיר ירושה של חלקות אדמה באזור פרדס חנה. יש לו 17 יורשים אך רק שלושה מילדיו עובדים ומתפרנסים מחקלאות על המקרקעין. האם ייתכן שהם יקבלו יותר משאר היורשים?
חיים שלום
התשובה היא לא ! לאלו שעובדים ומתפרנסים מחקלאות אין כל פריבילגיה בחלוקת העזבון והוא יחולק , כאשר אין צוואה , בהתאם לחוק הירושה
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
גדי שלום רב, שאלתך ארכנית מאוד אשר מצריכה פגישה. כדי לייעץ לך בנושא זה יש לקבוע פגישה מסודרת ולהגיע עם כל החומר הרלוונטי על מנת שתקבל ייעוץ משפטי. בהצלחה, עו"ד אירית מידן. ...
המשך תשובה