שלום רב. סבי נפטר והשאיר ירושה של חלקות אדמה באזור פרדס חנה. יש לו 17 יורשים אך רק שלושה מילדיו עובדים ומתפרנסים מחקלאות על המקרקעין. האם ייתכן שהם יקבלו יותר משאר היורשים?
חיים שלום
התשובה היא לא ! לאלו שעובדים ומתפרנסים מחקלאות אין כל פריבילגיה בחלוקת העזבון והוא יחולק , כאשר אין צוואה , בהתאם לחוק הירושה
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מירה שלום רב, מאחר והצוואה הוגשה לרשם הירושות, עליך לפעול במהירות. הדרך לפעול היא להגיש התנגדות לצו קיום צוואה לרשם הירושות. אנא פני אליי בפרטי אשמח לסייע. בהצלחה! ...
המשך תשובה