שלום רב אבי ואימי ערכו צוואה הדדית . בסעיף 2 לצוואה הם רשמו "והיה ושנינו נלך לעולמנו בעת ובעונה אחת " תירש בתנו את עזבוננו (בצוואה רשום השם ) עלי לציין שאבי הלך לעולמו קודם ואימי נפטרה 20 שנה אחריו. מה דין הצוואה. אחי הגישו התנגדות (הצוואה היא משנת 80 והיא הצוואה היחידה)
שלום רב
התשובה לשאלתך אינה פשוטה וראשית יש לעיין בצוואה הואיל וכל מילה חשובה בצוואה .
בהצלחה
בתיה אשורי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מאור שלום רב, אדם שערך צוואה יכול לבטל אותה בכל עת בחייו, ובלבד שהוא כשיר לעשות זאת. עקרון "חופש הציווי" מאפשר למצווה לשנות או לבטל את רצונו עד לרגע האחרון. בהצלחה, עו"ד אירית מידן. ...
המשך תשובה