שלום, בניין שבו הורי מתגוררים הוא בניין בתהליך תמ"א 38. אבי נפטר ותחת לחץ של הקבלן מהרנו לקבל צו ירושה לפיו מלבד אמי גם אני ושני אחי יורשים במקום שנסתלק לטובת אמי. טרם השלמנו את הרישום בטאבו וחלפו בערך 3חודשים מקבלת הצו. שאלתי היא: האם אפשר לעשות היום לעשות הסכם בין יורשים לפיו אנחנו נסתלק לאמא והאם זה יעכב את הקבלן בצורה כלשהיא?
זאב שלום
כל עוד לא חולק העזבון ניתן לערוך הסכם בין יורשים .
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, סעיף 5 לחוק הירושה, תשכ"ה-1965, עוסק בפסלות לרשת. בין היתר, יורש עלול להיפסל מלרשת אם הורשע בעבירה של זיוף צוואה או בהשמדתה. אם בית המשפט יקבע שהידועה בציבור הגישה צוואה מזויפת, הדבר יכול...
המשך תשובה