שלום- כאשר שלחתי אישור מחלה מאורטופד לעו"ד שייצג אותי בדיון ולא הגעתי השופטת אמרה שזה מקומם וקנסה אותי ב-8000 ש"ח למרות שהדיון התקיים ואף ניתן פסק דין חלקי. מה ניתן לעשות כעת..? הדיון אכן התקיים... האם יש זכות לאותה שופטת לה תרגז ולהטיל קנסות ללא כחל וסרק..? תודה זוהר
זהר שלום
קשה לענות על השאלה ללא קריאת הפרוטוקול .
אתה יכול להגיש ערעור
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מאור שלום רב, אדם שערך צוואה יכול לבטל אותה בכל עת בחייו, ובלבד שהוא כשיר לעשות זאת. עקרון "חופש הציווי" מאפשר למצווה לשנות או לבטל את רצונו עד לרגע האחרון. בהצלחה, עו"ד אירית מידן. ...
המשך תשובה