שלום- כאשר שלחתי אישור מחלה מאורטופד לעו"ד שייצג אותי בדיון ולא הגעתי השופטת אמרה שזה מקומם וקנסה אותי ב-8000 ש"ח למרות שהדיון התקיים ואף ניתן פסק דין חלקי. מה ניתן לעשות כעת..? הדיון אכן התקיים... האם יש זכות לאותה שופטת לה תרגז ולהטיל קנסות ללא כחל וסרק..? תודה זוהר
זהר שלום
קשה לענות על השאלה ללא קריאת הפרוטוקול .
אתה יכול להגיש ערעור
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, שאלתך מצריכה פגישה, לא ניתן בפורום זה לענות לך איזה סוגי הוכחות את צריכה להביא בהנחה שטענתך נכונה. אנא צרי קשר לקביעת פגישה. בהצלחה ...
המשך תשובה