שלום, אבי ויתר לפני שנים רבות על חלקו בדירת אביו למען אחד מאחיו. יש לציין כי לא כל האחים ויתרו. כיום האח נפטר. מאחר והיה ערירי הירושה עוברת לשאר האחים וביניהם אבי. האם הוא יכול להתחרט ולבקש את החלק עליו ויתר? דרך אגב בצו הירושה בו הוא ויתר על חלקו לא מצוין מספרי תעודת זהות, האם צו ירושה זה חוקי? תודה, עדי
עדי שלום
אין חזרה מהסתלקות . אם מערכת היחסים הינה טובה בין האחים ניתן להגיע להסכמות ולעשות הסכם בין יורשים .
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרון שלום רב, על פניו נראה שישנן מספר עילות משפטיות משמעותיות שעשויות לתמוך בבקשה לביטול הצוואה החדשה שערכה סבתך. החוק בישראל מתייחס בכובד ראש למצבים בהם עולה חשד לפגיעה ברצון החופשי של המצווה או...
המשך תשובה