שלום רב, דודי גר בבית סבתי שנפטרה. אין צוואה. אחיו מעוניינים לחתום על ויתור על הדירה לטובתו ע"מ שיוכל למכור אותה בעתיד. אבא שלי (אחיו), נפטר לפני כ-10 שנים. האם אמי צריכה לחתום במקומו? האם אנחנו ילדיו אמורים לחתום בנוסף? כשאבי נפטר, חתמנו על ויתור החלק שלנו בירושה עבור אמי (כיוון שלא נעשתה בזמנו צוואה). אשמח להסבר. תודה
יפית שלום
לדעתי, הילדים של אבא שלך הם אלו שצריכים לחתום .
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי אלי, שלום רב, צבע ההדפסה של הצוואה כשלעצמו לא יקבע אם היא חוקית או לא. החוק בישראל מתמקד בדרישות מהותיות וצורניות אחרות כדי שהצוואה תהיה תקפה. לכל שאלה אשמח לעמוד לשרותך. בשורות טובות עו"...
המשך תשובה