אחות נפטרה. בחיים נותרו האם והאחים. כיצד הירושה מתחלקת? האם לכל אחד באופן שווה או לאמא חצי ולאחים חצי? מדובר בסכום משמעותי בבנק ודירה. תודה.
לאח שלום
במידה ולאחותך לא היה בן זוג ולא היו ילדים ושני הוריך הינם בחיים הרי הם יורשים את כל הירושה .
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד
משרדנו מתמחה בדיני משפחה, ירושה, ומקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרון שלום רב, על פניו נראה שישנן מספר עילות משפטיות משמעותיות שעשויות לתמוך בבקשה לביטול הצוואה החדשה שערכה סבתך. החוק בישראל מתייחס בכובד ראש למצבים בהם עולה חשד לפגיעה ברצון החופשי של המצווה או...
המשך תשובה