שלום אני מודע לחוק מזונות לקשיש /הורה. אך באם אין יחסים טובים ביננו (יש גם מקרים כאלה בחיים) וגם בנוסף , נושלי מהצווואה שתחולק בין שאר הילדים שלה, האם במקרה כזה אני פטור בתמיכת מזונות ? הרעיון הוא שאם בחייה היא החליטה לתת לילדיה האחרים ולא לי-מדוע אני כן צריך לדאוג לה ?
ערן שלום
בעיקרון החוק אינו מבדיל מה יקרה לאחר לכתו של הקשיש . אבל ככל שיידרשו ממך אתה יכול לטעון את הטענה
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, שאלתך מצריכה פגישה, לא ניתן בפורום זה לענות לך איזה סוגי הוכחות את צריכה להביא בהנחה שטענתך נכונה. אנא צרי קשר לקביעת פגישה. בהצלחה ...
המשך תשובה