אמא שלנו ערכה צוואה והורישה את ביתה (היקר מאד) לארבעת האחים. היא צירפה בצוואה שני תנאים. התנאי הבעייתי הוא שמותר למכור את הנכס רק בהסכמה מלאה של האחים. יש לי שתי שאלות. האם צריך להשיג גם את הסכמתן של בנות הזוג של האחים. כמו כן, האם בכלל מותר לכלול תנאי מסוג זה בצוואה?
הדס שלום
ראשית אין צורך בהסכמת הנשים .
שנית ניתן לכלול תנאים , ויתכן שיש דרך לבטל אותם
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ומגשרת
משרדנו מתמחה בדיני משפחה, ירושה ומקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרון שלום רב, על פניו נראה שישנן מספר עילות משפטיות משמעותיות שעשויות לתמוך בבקשה לביטול הצוואה החדשה שערכה סבתך. החוק בישראל מתייחס בכובד ראש למצבים בהם עולה חשד לפגיעה ברצון החופשי של המצווה או...
המשך תשובה