אחותי הגדולה רווקה בלי ילדים נשארה לגור בבית של אמא שלי עד נפטרה, היא טוענת שהורישה לה את כל הדירה ומסרבת להראות את הצוואה שאומרת שהשאירה. ברשם הירושות אין את הצוואה. מה צריך לעשות?
שרה שלום
צוואה הינה אישית ולא חייבים להציג אותה בפני איש. ככל שהשהות של אחותך תלויה בצוואה את יכולה אולי להתנגד לשהות שלה בדירה.
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי אלי, שלום רב, צבע ההדפסה של הצוואה כשלעצמו לא יקבע אם היא חוקית או לא. החוק בישראל מתמקד בדרישות מהותיות וצורניות אחרות כדי שהצוואה תהיה תקפה. לכל שאלה אשמח לעמוד לשרותך. בשורות טובות עו"...
המשך תשובה