שלום בעל שנפטר. ערך צוואה והוריש לאחייניו. לא הוריש לאשתו ולא הוריש לילדיו את הבית. הבית היה כתוב לבעל יותר אחוזים מהאישה. מה ניתן לעשות?
ריטה שלום
לא ניתן לענות על שאלה כה מורכבת .
ראשית את יכולה להגיש תביעה לצו הצהרתי שיחלק את הרכוש המשותף לשני חלקים שווים.
לעניין הצוואה חסרים פרטים בשאלה כמו מדוע הוא עשה זאת , מה היה מצבו בעת עריכת הצוואה , האם הייתה השפעה בלתי הוגנת וכו'
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי אלי, שלום רב, צבע ההדפסה של הצוואה כשלעצמו לא יקבע אם היא חוקית או לא. החוק בישראל מתמקד בדרישות מהותיות וצורניות אחרות כדי שהצוואה תהיה תקפה. לכל שאלה אשמח לעמוד לשרותך. בשורות טובות עו"...
המשך תשובה