שלום, אבי נפטר והשאיר את כל הירושה לאחיו, בלי לחלק כלום לילדיו. רק אחרי שהאח ימות אז אנחנו נקבל את הכסף. אך אנו האחים מאוד זקוקים לכסף עכשיו, כמובן שאנחנו לא רוצים את כל הירושה אלא רק חלק ממנה. יש לנו עילה להתנגד לצוואה? האם זה אומר שנצטרך להילחם מול הדוד בבית משפט? תודה
דניאל שלום
ככל שאביך היה סולבנטי והבין את משמעות הצוואה הרי זה היה רצונו .
ככל שהוא לא הבין את משמעות הצוואה או לא היה בכושר קוגנטיבי אזי ניתן להתנגד לצוואה .
אבל אם הוא לא הבין את המשמעות של יורש אחרי יורש ולא הבין שאחיו יכול לעשות ברכוש שקיבל כבשלו ורק את מה שיותיר (ככל שיותיר) אתם תקבלו אזי עדיף לנסות להתנגד לצוואה
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרון שלום רב, על פניו נראה שישנן מספר עילות משפטיות משמעותיות שעשויות לתמוך בבקשה לביטול הצוואה החדשה שערכה סבתך. החוק בישראל מתייחס בכובד ראש למצבים בהם עולה חשד לפגיעה ברצון החופשי של המצווה או...
המשך תשובה