שלום, בעלי נפטר לפני כשנה והשאיר צוואה, שבה הוא מוריש חלק מהעיזבון לילדיו מנישואין קודמים, הגשתי התנגדות מסיבות שלא אפרט כרגע אך לבסוף חתמתי על הסכם פשרה, ההסכם נחתם לפני כחודשיים, ריציתי לדעת כמה זמן צריך להמתין לקבלת צו קיום צוואה, ואיך ניתן להוציא את הצו? תודה
אוריאן שלום
אני מאמינה שכבר קיבלת את צו קיום הצוואה
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מירה שלום רב, מאחר והצוואה הוגשה לרשם הירושות, עליך לפעול במהירות. הדרך לפעול היא להגיש התנגדות לצו קיום צוואה לרשם הירושות. אנא פני אליי בפרטי אשמח לסייע. בהצלחה! ...
המשך תשובה