שלום, אימי ז"ל רשמה בצוואה את האחיין שלי (בן אחותי) כיורש יחיד, נאמר לי כי אין ביכולתי להגיש התנגדות לקיום הצוואה עד אשר האחיין שלי יגיש את בקשתו לקיום הצוואה. שאלתי - האם קיים בחוק זמן מינימום או מקסימום (זמן מוגבל) בו חייב יהיה האחיין שלי להגיש בקשה לקיום צוואה? האחיין היורש הוא אדם צעיר בשנות השלושים ואני בן 65 - האם הוא יכול למשוך זמן ולהגיש בקשה לקיום צוואה בעוד 15 -20 שנה? תודה
יצחק שלום
הדרך הינה להגיש בקשה לצו ירושה ובכך תגרום לנהנה ע"פ הצוואה להתנגד ולהגיש את הצוואה
הצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מירה שלום רב, מאחר והצוואה הוגשה לרשם הירושות, עליך לפעול במהירות. הדרך לפעול היא להגיש התנגדות לצו קיום צוואה לרשם הירושות. אנא פני אליי בפרטי אשמח לסייע. בהצלחה! ...
המשך תשובה