שלום, אמי נפטרה והותירה אחריה צוואה, ואני יודעת שהצוואה הזו נכתבה בכפייה על ידי אחים שלי שפשוט ידעו שזמנה של אימי קצוב ופשוט רצו לקחת ממנה את הכל. אני קיבלתי נתח קטנטן, וזה לא מה שאכפת לי. מבחינתי לא לקבל כלום. אבל הם פשוט עשקו כל דבר ממנה, לקחו הכל לעצמם ולא אכפת להם מכלום. כיצד אני יכולה להתנגד לכך? האם עדיין יש לי צ'אנס? תודה
שלום מירית,
מהדברים שלך עולה שיש אפשרות להתנגד לצוואה זו מטעמים של השפעה בלחי הוגנת, עושק וכפייה וכו'. יש לקבל ממך מידע נוסף והבהרות על הנסיבות ומצבה של האם.
הנך מוזמנת לפנות למשרדי לצורך ייעוץ אישי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרון שלום רב, על פניו נראה שישנן מספר עילות משפטיות משמעותיות שעשויות לתמוך בבקשה לביטול הצוואה החדשה שערכה סבתך. החוק בישראל מתייחס בכובד ראש למצבים בהם עולה חשד לפגיעה ברצון החופשי של המצווה או...
המשך תשובה