שלום רב אני ואחי ירשנו מאבינו שני בתים, האם ניתן לחלק בינינו את הבתים בהסכם לחלוקת עזבון?
ניר שלום,
ככלל ניתן לחלק את נכסי העזבון ללא מיסוי ובלבד שהחלוקה מתבצעת ללא הכנסת כספים חיצוניים להסכם חלוקת העיזבון.
מציע ליצור עמנו קשר להיוועצות נוספת ומסירת מידע נוסך הדרוש לקבלת הייעוץ.
בברכה,
עו"ד יניב בוקר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מירה שלום רב, מאחר והצוואה הוגשה לרשם הירושות, עליך לפעול במהירות. הדרך לפעול היא להגיש התנגדות לצו קיום צוואה לרשם הירושות. אנא פני אליי בפרטי אשמח לסייע. בהצלחה! ...
המשך תשובה