הגשתי בקשה לאפוט' ובית המשפט קבע דיון בשבוע הבא לצורך התרשמות מהחסוי בנוכחות היועמש לרווחה.לא הספקתי להתארגן עם עו'ד כי הייתי חולה.האם נהוג לדחות את הדיון? אם כן מה נהוג להגיד?האם יכולה להתקבל החלטה אם לא אגיע?
שלום קטי,
העניין מגוון ורחב מדי מכדי להשיב בפורום.
צרי עמי קשר טלפוני.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איזי, החובה של אפוטרופוס היא למקסם את משאבי החסוי, ובכלל זה להשכיר נכס מקרקעין שבבעלותו. כאשר יש בעלים נוספים לנכס, אזי המצב הוא מורכב יותר. פנה אלי טלפונית לפרטים נוספים. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה