שלום אני אמורה להגיש בקשה לבית המשפט - לאישור עיסקה במקרקעין אשר יש בה חסוי. אני לא מוצאת בשום מקום מהי גובה האגרה שיש לשלם לבקשה כזו, והיכן משלמים אותה . האם ידוע לך? אשמח להכוונה
האגרה היא 306 ש"ח.
משלמים אותה יחד עם הגשת הבקשה במזכירות בית המשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, יפוי כוח אדם אחד לאדם אחר (להבדיל מייפוי כוח לעו"ד) צריך להיות נוטריוני. נראה לי שבנסיבות העניין להוציא יפוי כוח כזה רק לצורך הסכמה הוא מכביד יותר מלהגיע פיסית ולחתום. ככלל אייעץ שלא לאשר...
המשך תשובה