הגשנו בקשה למינוי אפוטרופוס לדודתי שהיא ערירית. אני נמצאת בהרגשה של פחד, שמא האפוטרופוס יחגוג על כספה. אנחנו בערך יודעים מה הכנסותיה כל חודש ומה יש לה בחסכונות. האם ישנה אפשרות של מעקב מצד בני המשפחה על פעולותיו של האפוטרופוס? למרות שהכל מדווח ובדוק על ידי האפוטרופוס הכללי, איך אנו המשפחה אמורים לדעת שהכל מנוהל כמו שצריך לטובת החסוי? ואין מעילה או גנבה בכפי החסוי? אשמח לקבל תשובה, תודה, חוה
שלום חוה,
אתם יכולים לפנות לאפוטרופוס ולאפוטרופוס הכללי, בבקשה למידע ולעדכון.
ככל שיש חשש קונקרטי, אפשר גם לפנות בבקשה מתאימה לבית המשפט.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תודה על התשובה.
שאלה נוספת:
1. הבקשה למידע ולעדכון מהאפוטרופוס, יכולה להיות בשיחה והידברות רגילה
איתו?
2. האם תשובת האפוטרופוס לבקשה הנ"ל, יכולה להיות גם שלילית?
אשמח לקבל תשובה,
תודה,
חוה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לאה, מחד - אם יש ניצול לרעה מצד המטפלת של האפשרות לנעול את הדלת ולא לאפשר כניסה ללא סיבה ראויה, הרי שיש היגיון בדרישה. מאידך - ודאי שיש בכך משום פגיעה בצנעת הפרט. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה