שלום, אחותי הגישה בקשה להיות אפוטרופוס של אימי דרך עו"ד, אני מעוניינת לערער על בקשתה ולהגיש בקשה נופת שבה אני מבקשת להיות אפוטרופוס. מאחר והיא הגישה אתמול את הבקשה שאלתי היא כמה זמן יש לי? מתי בית המשפט/משרד הרווחה יטפל בבקשה שלה? תודה רבה!
שלום ליאת,
רצוי כמה שיותר מהר, לאותו בית משפט בה הוגשה הבקשה של אחותך.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ורד, לא הבנתי משאלתך מי אמר לכם לגשת לאפוטרופוס הכללי ולצורך מה? צו המינוי מבית המשפט אמור להיות מספיק כלפי המוסדות הרפואיים שלהם נדרשת חתימתכם. מציע שתשלחי לי למייל את צו המינוי, ואז אוכל לתת...
המשך תשובה