הורי הם אפטורופסים על אחותי בגירה חסויה הם מעונינים לצרף עוד 2 אחים להיות אפוטרופסים מאחר והם כבר הגיעו לגיל מבוגר האם ניתן להוסיף ומי צריך להגיש את הבקשה

שלום יעקב,
ניתן לבקש הוספת אפוטרופסים. מגיש הבקשה צריך להיות אחד המבקשים. יש כמובן לקחת בחשבון את הנסיבות, הגשת תצהירי הסכמה, חוות דעת וכו'.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום חגית, איני בקיא בנהלי משרד התחבורה בעניין, אם כי אני מניח כי נדרשות שתי חתימות בהיקש מעניינים אחרים בהם ההורים גרושים. בברכה, עו``ד עידו...
המשך תשובה